نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب ‎شناسی آسیب‎های ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه‎ ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
  • آموزش بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
  • آموزش ریاضی جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسه‌ای ایران: بررسی کتاب های درسی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-118]
  • آموزش عالی پیش‌بایست‌های راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]
  • آموزش عالی سنتزپژوهی چالش‌ های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 131-176]
  • آموزشگران دانشگاه فرهنگیان شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]
  • آموزش موسیقی تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان(فبک) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 35-68]

ا

  • ارزشیابی ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسالمشهر [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 241-270]
  • ارزشیابی بازده های یادگیری پدیدارشناسی ارزشیابی بازده‌های ‌یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
  • ارزشیابی توصیفی آسیب‎های ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه‎ ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
  • ارزشیابی درآموزش‌عالی پدیدارشناسی ارزشیابی بازده‌های ‌یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
  • اشتباهات نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخ‌داد اشتباهات آموزشی دانش‌آموزان در کلاس درس‌های مدرسه‌ای با تاکید بر جبر [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 395-428]
  • اعتبار درونی طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاس‌های چندپایه در دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 5-34]
  • اعتبارسنجی برنامه درسی طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاه‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
  • افت تحصیلی بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 223-246]
  • الگو طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاه‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
  • الگوی برنامه‌درسی طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
  • الگوی سیپ ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسالمشهر [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 241-270]
  • انگیزه یادگیری تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 379-396]

ب

  • بازنمایی معنایی بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 223-246]
  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
  • برنامه درسی آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 323-360]
  • برنامه درسی زمینه‌ها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]
  • برنامه درسی پیش‌بینی نشده برنامه درسی پیش‌بینی‌نشده؛ به‌عنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 119-154]
  • برنامه درسی تجربه‌شده واکاوی برنامه‌های درسی تجربه‌شده نظام آموزش عالی مهارت‌محور؛ از منظر دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 247-282]
  • برنامه‌درسی دوره ابتدایی طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
  • برنامه درسی ریاضی تأملی در مؤلفه‌های برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 177-206]
  • برنامه درسی ریاضی ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسالمشهر [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 241-270]
  • برنامه‌درسی شخصی‌شده طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
  • برنامه درسی کسب‌شده واکاوی برنامه‌های درسی تجربه‌شده نظام آموزش عالی مهارت‌محور؛ از منظر دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 247-282]
  • برنامه‌درسی مبتنی بر پروژه STEM طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]
  • برنامه درسی محیط کار طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
  • بسته آموزشی خودآموز طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاس‌های چندپایه در دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 5-34]
  • بنیان‌های منطقیِ یادگیری ریاضی تأملی در مؤلفه‌های برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 177-206]

پ

  • پادکست آموزشی تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 379-396]
  • پایه هفتم ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسالمشهر [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 241-270]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 379-396]

ت

  • توسعه مفهومی برنامه درسی پیش‌بینی‌نشده؛ به‌عنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 119-154]

ج

  • جبر نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخ‌داد اشتباهات آموزشی دانش‌آموزان در کلاس درس‌های مدرسه‌ای با تاکید بر جبر [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 395-428]
  • جلوه‌های مثبت برنامه درسی پیش‌بینی‌نشده؛ به‌عنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 119-154]

چ

  • چالش‌های آموزش مجازی سنتزپژوهی چالش‌ های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 131-176]

د

  • دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 223-246]
  • دانش شخصی پداگوژی محتوا شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]
  • دانشگاه تبریز بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
  • دانشگاه علمی - کاربردی واکاوی برنامه‌های درسی تجربه‌شده نظام آموزش عالی مهارت‌محور؛ از منظر دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 247-282]
  • دانشگاه کارآفرین طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاه‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
  • دوره ابتدایی آسیب‎های ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه‎ ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
  • دوره پیش دبستانی بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 187-222]
  • دوره کارشناسی پیش‌بایست‌های راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]

ر

  • راهنمای برنامه آموزشی بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 187-222]
  • رشته آموزش ابتدایی شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]
  • رهاشدگی تحصیلی بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 223-246]

ز

  • زمینه‌ها و راهبردها آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 323-360]
  • زمینه‌ها و راهبردها زمینه‌ها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]

س

  • سنتزپژوهی طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
  • سنتزپژوهی سنتزپژوهی چالش‌ های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 131-176]
  • سند برنامه درسی ملی در ایران تأملی در مؤلفه‌های برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 177-206]
  • سهل‌گیری آموزشی بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 223-246]
  • سواد مالی آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 323-360]
  • سواد مالی زمینه‌ها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]

ش

  • شکل‌های هندسی بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 187-222]

ط

  • طراحی الگو طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاس‌های چندپایه در دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 5-34]
  • طراحی الگوی برنامه‌درسی طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]
  • طراحی معماری و شهرسازی بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
  • طرح مسئله جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسه‌ای ایران: بررسی کتاب های درسی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-118]

ع

  • عناصر برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]

ف

  • فلسفه برای کودکان تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان(فبک) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 35-68]

ک

  • کاوشگری موسیقایی تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان(فبک) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 35-68]
  • کتاب درسی جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسه‌ای ایران: بررسی کتاب های درسی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-118]
  • کرونا سنتزپژوهی چالش‌ های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 131-176]
  • کلاس چندپایه طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاس‌های چندپایه در دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 5-34]
  • کووید-19 سنتزپژوهی چالش‌ های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 131-176]
  • کیفیت بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]

م

  • مؤلفه های برنامه درسی پنهان مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد ) [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 281-322]
  • مصاحبه نیم ساختاریافته نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخ‌داد اشتباهات آموزشی دانش‌آموزان در کلاس درس‌های مدرسه‌ای با تاکید بر جبر [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 395-428]
  • معلمان نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخ‌داد اشتباهات آموزشی دانش‌آموزان در کلاس درس‌های مدرسه‌ای با تاکید بر جبر [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 395-428]
  • ملاک‌ها و نشانگرهای برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای تأملی در مؤلفه‌های برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 177-206]
  • مهندسی عمران بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
  • مولفه های کارآفرینی طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاه‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]

ن

  • نسل جدید پیش‌بایست‌های راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]
  • نظام آموزش عالی مهارت‌محور واکاوی برنامه‌های درسی تجربه‌شده نظام آموزش عالی مهارت‌محور؛ از منظر دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 247-282]
  • نظریه فن هیلی بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 187-222]
  • نقادی برنامه‎ریزان درسی آسیب‎های ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه‎ ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
  • نگرش عاطفی به مدرسه مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد ) [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 281-322]

و

  • وجوه چالش زا برنامه درسی پیش‌بینی‌نشده؛ به‌عنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 119-154]
  • ویژگی های غیرشناختی مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد ) [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 281-322]
  • ویژگی‌‌های نسلی پیش‌بایست‌های راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]

ه

  • هنرمفهومی طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]

ی

  • یاددهی-یادگیری دیالوژیک پیش‌بایست‌های راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]
  • یادگیری پدیدارشناسی ارزشیابی بازده‌های ‌یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
  • یادگیری خلاقانه تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 379-396]
  • یادگیری محیط کار طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]